AUROSIM SERVICE SRL NOTIFICARE PRIVIND DESCHIDEREA PROCEDURII SIMPLIFICATE DE FALIMENT
NOTIFICARE PRIVIND
DESCHIDEREA PROCEDURII SIMPLIFICATE DE FALIMENT
Nr.: 1610
Data emiterii : 10.11.2021
1. Date privind dosarul: Număr dosar 30568/3/2021 Anul 2021 _Tribunal București – Secția a VII-a Civilă complet C18
2. Arhiva/registratura instanţei:
Adresa Splaiul Independenţei, nr. 319L; cladirea B – Sema Parc, sect 6 Număr de telefon 021.408.36.00; 021.408.37.00, interior – 8631 programul arhivei/registraturii instanţei Zilnic – orele 09:30 – 14:00
3.1. Debitor: AUROSIM SERVICE SRL
Cod de identificare fiscală 12326214 Domiciliul/sediul social Bucureşti Sectorul 6, Prel. Ghencea, nr. 93P
Număr de ordine în registrul comerţului J40/9457/1999
3.2. Administrator special: –
4. Creditori cunoscuti:
5. Lichidator judiciar: Cabinet Individual de Insolventa „URSĂRESCU GABRIELA -CRISTINA” Cod de identificare fiscală RO28531657 Domiciliul/sediul social Str. Câmpia Libertății nr.43 bloc.MC6, sc.A, Etaj 4, ap. 19, Sector 3 București si cu domiciliul ales pentru comunicarea actelor de procedura in Bucuresti, Sector 1, str. Av. Mr. Ștefan Sănătescu nr. 44 etaj 1
Număr de înscriere în tabloul practicienilor în insolvenţă 1B 4836 Tel/Fax 0745295351 / 031.434.09.03
E-mail gabriela@ursarescu.ro
6. Subscrisa/Subsemnatul(a): CII URSĂRESCU GABRIELA CRISTINA, în calitate de lichidator judiciar al debitorului
AUROSIM SERVICE SRL conform Încheierii din 29.10.2021 pronunțată de Tribunalul București Secția a VII-a Civilă, în dosarul 30568/3/2021 în temeiul art. 99 alin. (1) şi/sau alin. (2) şi art. 100, alin.(1) şi urm. din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, coroborate cu art. 71 alin. (1) şi art. 67, alin. (1) sau, după caz, art. 72 alin. (6), art. 74 şi art. 67, alin.(2) din acelaşi act normativ.
NOTIFICĂ
7. Deschiderea procedurii de faliment simplificat (la cererea debitorului) împotriva debitorului AUROSIM SERVICE SRL conform Încheierii din data de 29.10.2021 pronunţată de Tribunalul București Secția a VII-A Civilă, în dosarul 30568/3/2021, dizolvarea societății debitoare și ridicarea dreptului de administrare.
7.1. Creditorii debitorului AUROSIM SERVICE SRL inclusiv cei care au înregistrat creanţe împotriva debitorului în perioada de observaţie sau ulterior, până la deschiderea procedurii falimentului trebuie să procedeze la înscrierea la masa credală a acestuia prin depunerea cererii de admitere a creanţei însotită de documentele justificative si de dovada platii taxei de timbru în condițiile următoare: Cererea insotită de documentele justificative si de dovada platii taxei de timbru si va fi transmisă in două exemplare, după cum urmeaza: (i) Un exemplar in format scriptic se transmite la grefa Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București si in format electronic PDF de maxim 4MB fiecare, pe adresa e-mail a Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București (trb-insolventa@just.ro) și (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta indicata in notificare.
7.2.1. Termenul pentru depunerea cererii de admitere a creanţei
Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului este 13.12.2021.
În temeiul art. 114 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, nedepunerea cererii de admitere a creanţei până la termenul menţionat atrage decăderea din drepturi privind creanţa/creanţele pe care le deţineţi împotriva debitorului.
7.2.2. Alte termene stabilite prin hotărârea de deschidere a procedurii :
Termenul limită de depunere, de către creditori, a opozițiilor la încheierea de deschidere a procedurii 10 zile de la primirea notificării, precum și termenul de soluționare a opozițiilor, care nu va depășii 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora.
Termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor este 23.12.2021
Termenul limită pentru introducerea eventualelor contestaţii la tabelul preliminar 7 zile de la data publicarii in BPI a tabelului preliminar.
Termenul pentru întocmirea şi afişarea tabelului definitiv al creanţelor este 17.01.2022
Termenul pentru continuarea procedurii:
8. Adunarea creditorilor:
Se notifică faptul că prima Adunare a creditorilor va avea loc la sediul ales al lichidatorului judiciar din str. Av. Mr. Ștefan Sănătescu nr. 44 etaj 1 Sector 1 București
Data 28.12.2021
Ora 12:00
având ca ordine de zi :
• prezentarea situaţiei debitorului;
• desemnarea/confirmarea/ înlocuirea Comitetului creditorilor;
• confirmarea/ înlocuirea lichidatorului judiciar si stabilirea onorariului- onorariul propus este de 2.500 de lei lunar + 7% din sumele recuperate/incasate inclusiv din vanzarea bunurilor si redistribuite creditorilor
• alte menţiuni.
Creditorii pot fi reprezentaţi in cadrul adunării prin împuterniciţi, cu procura speciala si legalizata sau, in cazul creditorilor bugetari si a celorlalte persoane juridice, cu delegaţie semnata de conducătorul unitatii.
Creditorii pot comunica punctul de vedere lichidatorului judiciar prin corespondenta (posta, email, fax la datele mai sus menţionate), pana la data de 28.12.2021 ora 12:00. La votul exprimat creditorii vor avea in vedere ca nicio categorie de creanţe nu este defavorizata.
9. Comitetul creditorilor***):-
10. Deschiderea procedurii insolvenţei se notifică Oficiului registrului comerţului de pe lângă Tribunalul Bucuresti pentru efectuarea menţiunii.
INFORMAŢII SUPLIMENTARE:
În vederea înscrierii la masa credală este necesar să se completeze şi să se transmită la tribunal „Cererea de înscriere a creanţei în tabelul preliminar” cu respectarea dispoziţiilor art. 104 alin (1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
Cererea de înscrierea creanţei în tabelul preliminar va fi însoţită de documentele justificative ale creanţei şi actele care atestă constituirea de garanţii, în copii certificate.
Un exemplar de înscriere a creanţei şi documentele care o însoţesc va fi depus la dosar sau transmise prin poştă pe adresa practicianului in insolventa, cu menţiunea că poate fi comunicat în mod direct acestuia, prin poştă/curier rapid la sediul din r. Av. Mr. Ștefan Sănătescu nr. 44 etaj 1 Sector 1 București
Toate înscrisurile depuse la dosar pot fi consultate la arhiva Tribunalului.
Cererea va fi însoţită de dovada plăţii taxei judiciare de timbru în sumă de 200 lei .
De la data deschiderii procedurii se suspendă toate acţiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale (art. 75 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă).
11. Semnătura:
Cabinet Individual de Insolventa „URSĂRESCU GABRIELA -CRISTINA|”
Prin Ursărescu Gabriela -Cristina- | practician in insolventa