BRAMOS JOB S.R.L.
DESCHIDEREA PROCEDURII SIMPLIFICATE DE FALIMENT
Nr.: 1079
Data emiterii: 19.07.2021
1.Date privind dosarul: Număr dosar 168/1371/2021 Anul 2021_Tribunalul Specializat Mureș – Secţia Falimente, complet C27 sindice .
2.Arhiva/registratura instanţei:
Adresa Strada Bolyai, nr. 2, Jud. Mureş.
Număr de telefon 0265-262010 programul arhivei/registraturii instanţei Luni-Vineri – orele 08:00 – 12:00
3.1. Debitor: BRAMOS JOB S.R.L.
Cod de identificare fiscală 32222919 Domiciliul/sediul social Com. Solovăstru, Sat Solovăstru nr. 73 Județ Mureş
Număr de ordine în registrul comerţului ROONRC.J26/924/2013
3.2. Administrator special: –
4.Creditori cunoscuti: DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV – ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MUREŞ
5. Lichidator judiciar:Cabinet Individual de Insolvență „URSĂRESCU GABRIELA – CRISTINA ”Cod de identificare fiscală 28531657 Domiciliul/sediul social Str. Câmpia Libertății nr.43 bloc.MC6, sc.A, Etaj 4, ap. 19, Sector 3 București și cu domiciliul ales pentru comunicarea actelor de procedură in București, Sector 1, str. Mr. Av. Ștefan Sănătescu nr. 44 et. 1
Număr de înscriere în tabloul practicienilor în insolvenţă 1B 4836 Tel/Fax 0745295351 / 031.434.09.03
E-mail gabriela@ursarescu.ro ; office@ursarescu.ro
6. Subscrisa/Subsemnatul(a): CII URSARESCU GABRIELA CRISTINA, în calitate de lichidator judiciar al debitorului BRAMOS JOB S.R.L. conform hotărârii intermediare nr. 339 pronunţată de Tribunalul Specializat Mureș la data de 15.07.2021, în dosarul 168/1371/2021 în temeiul art. 99 alin. (1) şi/sau alin. (2) şi art. 100, alin.(1) şi urm. din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, coroborate cu art. 71 alin. (1) şi art. 67, alin. (1) sau, după caz, art. 72 alin. (6), art. 74 şi art. 67, alin.(2) din acelaşi act normativ.
NOTIFICĂ
7. Deschiderea procedurii simplificate de insolvență ( la cererea creditorului) împotriva debitorului: BRAMOS JOB S.R.L prin hotărârea intermediară nr. 339/2021 pronunţată de Tribunalul Specializat Mureș la data de 15.07.2021, în dosarul 168/1371/2021.
7.1. Debitorul BRAMOS JOB S.R.L. are obligaţia ca în termen de 10 zile de la primirea notificării deschiderii procedurii să depună la dosarul cauzei si sa predea si lichidatorului judiciar documentele prevăzute la art. 67 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă. In cazul in care debitorul nu va depune actele si informatiile arătate devin aplicabile dispozitiile art. 82 alin 1 si 2 si art. 169 alin 1 lit. d din Legea 85/2014.
7.2. Creditorii debitorului trebuie să procedeze la înscrierea la masa credală a acestuia prin depunerea cererii de admitere a creanţei în condiţiile următoare:
7.2.1. Termenul pentru depunerea cererii de admitere a creanţei.
Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului este 31.08.2021 data poștei.
În temeiul art. 114 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, nedepunerea cererii de admitere a creanţei până la termenul menţionat atrage decăderea din drepturi privind creanţa/creanţele pe care le deţineţi împotriva debitorului.
7.2.2. Alte termene stabilite prin hotărârea de deschidere a procedurii :
Termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor este 14.09.2021..
Termenul limită pentru introducerea eventualelor contestaţii la tabelul preliminar de la data publicarii in BPI a tabelului preliminar este de 7 zile. Contestația va fi însoțită de dovada achitării taxei de timbru în original precum și de toate înscrisurile de care partea înțelege să se folosească în dovedirea cererii cu arătarea probelor.
Termenul pentru întocmirea şi afişarea tabelului definitiv al creanţelor este 14.10.2021.
Termenul pentru înregistrarea la dosarul cauzei a raportul amănunțit asupra cauzelor și împrejurărilor care au dus la apariția insolvenței debitorului (Art. 97) este 26.08.2021.
Termenul pentru inventarierea bunurilor din averea debitorului, pe baza informațiilor primite de la debitor în condițiile art. 74 din lege este de 60 de zile de la deschiderea procedurii, nu mai târziu de 15.09.2021.
Termenul pentru continuarea procedurii 14.10.2021
8. Adunarea creditorilor:
Se notifică faptul că prima Adunare a creditorilor va avea loc la sediul ales al lichidatorului judiciar din str. Av. Mr. Ștefan Sănătescu nr. 44 etaj 1
Data 21.09.2021
Ora 16:00
având ca ordine de zi :
• prezentarea situaţiei debitorului și analizarea aprobarea concluziilor raportului pe art. 97
• desemnarea/confirmarea/ înlocuirea Comitetului creditorilor;
• confirmarea/ înlocuirea lichidatorului judiciar si stabilirea onorariului – onorariul propus este de 2.500 de lei lunar + 7% din sumele recuperate/incasate inclusiv din vanzarea bunurilor si redistribuite creditorilor
• alte menţiuni.
Creditorii pot fi reprezentaţi în cadrul adunării prin împuterniciţi, cu procură specială ș legalizată sau, în cazul creditorilor bugetari și a celorlalte persoane juridice, cu delegaţie semnată de conducătorul unitătii.
Creditorii pot comunica punctul de vedere lichidatorului judiciar prin corespondența (poștă, e-mail, fax la datele mai sus menţionate), până la data de 21.09.2021 Ora 16:00. La votul exprimat creditorii vor avea în vedere că nicio categorie de creanţe nu este defavorizată.
9. Comitetul creditorilor***):-
10. Deschiderea procedurii simplificate de faliment se notifică Oficiului registrului comerţului de pe lângă Tribunalul Specializat Mureș pentru efectuarea menţiunii.
INFORMAŢII SUPLIMENTARE:
În vederea înscrierii la masa credală este necesar să se completeze şi să se transmită la tribunal „Cererea de înscriere a creanţei în tabelul preliminar” cu respectarea dispoziţiilor art. 104 alin (1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
Cererea de înscrierea creanţei în tabelul preliminar va fi însoţită de documentele justificative ale creanţei şi actele care atestă constituirea de garanţii, în copii certificate.
Cererea de înscriere a creanţei şi documentele care o însoţesc vor fi depuse la dosar sau transmise prin poştă pe adresa instanţei, în dublu exemplar, unul pentru a fi comunicat lichidatorului judiciar şi unul pentru a rămâne la dosar, cu menţiunea că exemplarul pentru lichidatorul judiciar poate fi comunicat în mod direct acestuia, prin poştă/curier rapid la sediul din București, Sector 1, str. Mr. Av. Ștefan Sănătescu nr. 44 et. 1. Cererea poate fi depusa intr-un singur exemplar la Tribunal si un exemplar transmis prin posta/curierat rapid/ mail/fax direct la sediul lichidatorului judiciar.actele de procedură cu caracter litigios ( contestații , obiecțiuni ) se impune a fi comunicare și în format electronic, împreună cu încă un exemplar în format scriptic în vederea realizării procedurii de comunicare prin Buletinul Procedurilor de Insolvență.
Toate înscrisurile depuse la dosar pot fi consultate la arhiva Tribunalului.
Cererea va fi însoţită de dovada plăţii taxei judiciare de timbru în sumă de 200 lei sub sanctiunea anularii.
De la data deschiderii procedurii se suspendă toate acţiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale (art. 75 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă).
11. Semnătura:
Cabinet Individual de Insolventa „URSĂRESCU GABRIELA -CRISTINA|”
Prin Ursărescu Gabriela -Cristina- | practician in insolventa
Semnătura (şi ştampila):________________________________________