CONISTOP IMPEX S.R.L.
NOTIFICARE PRIVIND
DESCHIDEREA PROCEDURII SIMPLIFICATE DE FALIMENT
Nr.: 911
Data emiterii : 15.06.2021
1. Date privind dosarul: Număr dosar 1375/3/2021 Anul 2021 _Tribunal București – Secția a VII-a Civilă complet C11
2. Arhiva/registratura instanţei:
Adresa Splaiul Independenţei, nr. 319L; cladirea B – Sema Parc, sect 6 Număr de telefon 021.408.36.00; 021.408.37.00, interior – 8631 programul arhivei/registraturii instanţei Zilnic – orele 09:30 – 14:00
3.1. Debitor: CONISTOP IMPEX S.R.L. (fostă GRIZONATUL 2012 IMPEX S.R.L.)
Cod de identificare fiscală 30051154 Domiciliul/sediul social Bucureşti Sectorul 2, Str. Grigore Moisil, nr. 8, bloc 9 , scara E ,Etaj 1, ap. 227
Număr de ordine în registrul comerţului J40/4108/2012
3.2. Administrator special: –
4. Creditori cunoscuti:Directia Generală Regională a Finanțelor Publice București -în reprezentarea Administrației Sector 2 a Finanțelor Publice
5. Lichidator judiciar: Cabinet Individual de Insolventa „URSĂRESCU GABRIELA -CRISTINA” Cod de identificare fiscală 28531657 Domiciliul/sediul social Str. Câmpia Libertății nr.43 bloc.MC6, sc.A, Etaj 4, ap. 19, Sector 3 București si cu domiciliul ales pentru comunicarea actelor de procedura in Bucuresti, Sector 1, str. Av. Mr. St. Sanatescu nr.44 etaj 1, ap. 2
Număr de înscriere în tabloul practicienilor în insolvenţă 1B 4836 Tel/Fax 0745295351 / 031.434.09.03
E-mail gabriela@ursarescu.ro
6. Subscrisa/Subsemnatul(a): CII URSĂRESCU GABRIELA CRISTINA, în calitate de lichidator judiciar al debitorului
CONISTOP IMPEX SRL conform hotararii intermediare nr. 3329/2021 din 14.06.2021 pronunțată de Tribunalul București Secția a VII-a Civilă, în dosarul 1375/3/2021 în temeiul art. 99 alin. (1) şi/sau alin. (2) şi art. 100, alin.(1) şi urm. din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, coroborate cu art. 71 alin. (1) şi art. 67, alin. (1) sau, după caz, art. 72 alin. (6), art. 74 şi art. 67, alin.(2) din acelaşi act normativ.
NOTIFICĂ
7. Deschiderea procedurii de faliment simplificate de faliment (la cererea creditorului) împotriva CONISTOP IMPEX S.R.L. (fostă GRIZONATUL 2012 IMPEX S.R.L.) conform hotararii intermediare nr. 3329/2021 din 14.06.2021 pronunţată de Tribunalul București Secția a VII-A Civilă, în dosarul 1375/3/2021 si ridicarea dreptului de administrare ( se constată ca debitoarea este dizolvată anterior formulării cererii introductive).
7.1. Creditorii debitorului CONISTOP IMPEX S.R.L. (fostă GRIZONATUL 2012 IMPEX S.R.L.) trebuie să procedeze la înscrierea la masa credală a acestuia prin depunerea cererii de admitere a creanţei însotită de documentele justificative si de dovada platii taxei de timbru în condițiile următoare: Cererea insotită de documentele justificative si de dovada platii taxei de timbru si va fi transmisă in două exemplare, după cum urmeaza: (i) Un exemplar in format scriptic se transmite la grefa Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București si in format electronic PDF de maxim 4MB fiecare, pe adresa e-mail a Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București (trb-insolventa@just.ro) și (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta indicata in notificare.
7.2.1. Termenul pentru depunerea cererii de admitere a creanţei
Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului este 29.07.2021
În temeiul art. 114 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, nedepunerea cererii de admitere a creanţei până la termenul menţionat atrage decăderea din drepturi privind creanţa/creanţele pe care le deţineţi împotriva debitorului.
7.2.2. Alte termene stabilite prin hotărârea de deschidere a procedurii :
Termenul limită de depunere, de către creditori, a opozițiilor la încheierea de deschidere a procedurii 15 zile de la primirea notificării, precum și termenul de soluționare a opozițiilor, care nu va depăși 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora.
Termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor este 09.08.2021.
Termenul limită pentru introducerea eventualelor contestaţii la tabelul preliminar 7 zile de la data publicarii in BPI a tabelului preliminar.
Termenul pentru întocmirea şi afişarea tabelului definitiv al creanţelor este 03.09.2021.
Termenul pentru continuarea procedurii: 01.11.2021
8. Adunarea creditorilor:
Se notifică faptul că prima Adunare a creditorilor va avea loc la sediul ales al lichidatorului judiciar din in Bucuresti, Sector 1, str. Av. Mr. St. Sanatescu nr.44 etaj 1, ap. 2
Data 16.08.2021
Ora 11:00
având ca ordine de zi :
• prezentarea situaţiei debitorului;
• desemnarea/confirmarea/ înlocuirea Comitetului creditorilor;
• confirmarea/ înlocuirea lichidatorului judiciar si stabilirea onorariului- onorariul propus este de 2.500 de lei lunar + 7% din sumele recuperate/incasate inclusiv din vanzarea bunurilor si redistribuite creditorilor
• alte menţiuni.
Creditorii pot fi reprezentaţi in cadrul adunării prin împuterniciţi, cu procura speciala si legalizata sau, in cazul creditorilor bugetari si a celorlalte persoane juridice, cu delegaţie semnata de conducătorul unitatii.
Creditorii pot comunica punctul de vedere lichidatorului judiciar prin corespondenta (posta, email, fax la datele mai sus menţionate), pana la data de 16.08.2021 ora 11:00. La votul exprimat creditorii vor avea in vedere ca nicio categorie de creanţe nu este defavorizata.
9. Comitetul creditorilor***):-
10. Deschiderea procedurii insolvenţei se notifică Oficiului registrului comerţului de pe lângă Tribunalul Bucuresti pentru efectuarea menţiunii.
INFORMAŢII SUPLIMENTARE:
În vederea înscrierii la masa credală este necesar să se completeze şi să se transmită la tribunal „Cererea de înscriere a creanţei în tabelul preliminar” cu respectarea dispoziţiilor art. 104 alin (1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
Cererea de înscrierea creanţei în tabelul preliminar va fi însoţită de documentele justificative ale creanţei şi actele care atestă constituirea de garanţii, în copii certificate.
Un exemplar de înscriere a creanţei şi documentele care o însoţesc va fi depus la dosar sau transmise prin poştă pe adresa practicianului ]n insolventa, cu menţiunea că poate fi comunicat în mod direct acestuia, prin poştă/curier rapid la sediul din in Bucuresti, Sector 1, str. Av. Mr. St. Sanatescu nr.44 etaj 1, ap. 2.
Toate înscrisurile depuse la dosar pot fi consultate la arhiva Tribunalului.
Cererea va fi însoţită de dovada plăţii taxei judiciare de timbru în sumă de 200 lei .
De la data deschiderii procedurii se suspendă toate acţiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale (art. 75 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă).
11. Semnătura:
Cabinet Individual de Insolventa „URSĂRESCU GABRIELA -CRISTINA|”
Prin Ursărescu Gabriela -Cristina- | practician in insolventa
Semnătura (şi ştampila):________________________________________