IDEADORO S.R.L.
NOTIFICARE PRIVIND
DESCHIDEREA PROCEDURII DE INSOLVENŢĂ
Nr.: 985
Data emiterii : 21.10.2020
Date privind dosarul: Număr dosar 169/1371/2020_Anul 2020_Tribunalul Specializat Mureș – Secţia Falimente, complet C22 sindice .
Arhiva/registratura instanţei:
Adresa Strada Bolyai, nr. 2, Jud. Mureş.
Număr de telefon 0265-262010 programul arhivei/registraturii instanţei Luni-Vineri – orele 08:00 – 12:00
3.1. Debitor: IDEADORO S.R.L.
Cod de identificare fiscală 32756690 Domiciliul/sediul social Municipiul Tîrgu Mureş, Str. REMETEA, Nr. 180, Județ Mureş
Număr de ordine în registrul comerţului ROONRC.J26/121/2014
3.2. Administrator special: –
4.Creditori cunoscuti: DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV ADMINISTRATŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MUREŞ
- Administrator judiciar:Cabinet Individual de Insolvență „URSĂRESCU GABRIELA – CRISTINA ”Cod de identificare fiscală 28531657 Domiciliul/sediul social Str. Câmpia Libertății nr.43 bloc.MC6, sc.A, Etaj 4, ap. 19, Sector 3 București și cu domiciliul ales pentru comunicarea actelor de procedură in București, Sector 3, str. Nerva Traian nr. 3, etaj 7, biroul nr. 9A
Număr de înscriere în tabloul practicienilor în insolvenţă 1B 4836 Tel/Fax 0745295351 / 031.434.09.03
E-mail gabriela@ursarescu.ro ; office@ursarescu.ro
- Subscrisa/Subsemnatul(a): CII URSARESCU GABRIELA CRISTINA, în calitate de administrator judiciar al debitorului IDEADORO S.R.L. conform hotărârii intermediare nr. 343/2020 pronunţată de Tribunalul Specializat Mureș la data de 09.10.2020, în dosarul 169/1371/2020 în temeiul art. 99 alin. (1) şi/sau alin. (2) şi art. 100, alin.(1) şi urm. din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, coroborate cu art. 71 alin. (1) şi art. 67, alin. (1) sau, după caz, art. 72 alin. (6), art. 74 şi art. 67, alin.(2) din acelaşi act normativ
NOTIFICĂ
- Deschiderea procedurii insolvenţei ( la cererea creditorului) împotriva debitorului: IDEADORO S.R.L prin hotărârea intermediară nr. 343/2020 pronunţată de Tribunalul Specializat Mureș la data de 09.10.2020, în dosarul 169/1371/2020.
7.1. Debitorul IDEADORO S.R.L. are obligaţia ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să depună la dosarul cauzei si sa predea si administratorului judiciar documentele prevăzute la art. 67 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă. In cazul in care debitorul nu va depune actele si informatiile arătate devin aplicabile dispozitiile art. 82 alin 1 si 2 si art. 169 alin 1 lit. d din Legea 85/2014.
În cazul in care debitorul nu depune in termen de 10 zile de la pronuntarea hotararii de deschidere a procedurii generale de insolventa, la dosar, o declaratie prin care sa-si manifeste intentia de reorganizare, in temeiul art. 85 alin 1 raportat la art. 74 si art 67 alin 1 lit. g din Legea 85/2014 , urmează a opera ridicarea de drept a dreptului de administrare -constând in dreptul de a-si conduce activitatea, de a-si administra bunurile din avere si de a dispune de acestea, situatie in care conducerea integrală a activitatii debitorului revine administratorului judiciar.
7.2. Creditorii debitorului trebuie să procedeze la înscrierea la masa credală a acestuia prin depunerea cererii de admitere a creanţei în condiţiile următoare:
7.2.1. Termenul pentru depunerea cererii de admitere a creanţei.
Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului este 26.11.2020
În temeiul art. 114 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, nedepunerea cererii de admitere a creanţei până la termenul menţionat atrage decăderea din drepturi privind creanţa/creanţele pe care le deţineţi împotriva debitorului.
7.2.2. Alte termene stabilite prin hotărârea de deschidere a procedurii :
Termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor este 17.12.2020.
Termenul limită pentru introducerea eventualelor contestaţii la tabelul preliminar de la data publicarii in BPI a tabelului preliminar este 24.12.2020.
Termenul pentru întocmirea şi afişarea tabelului definitiv al creanţelor este 21.01.2021.
Termen administrativ de verificare pentru raportul privind propunerea intrării în procedura simplificată (Art. 92) este 30.10.2020.
Termenul administrativ de verificare pentru raportul amănunțit asupra cauzelor și împrejurărilor care au dus la apariția insolvenței debitorului (Art. 97) este 19.11.2020.
Termenul pentru inventarierea bunurilor din averea debitorului, pe baza informațiilor primite de la debitor în condițiile art. 74 din lege este 09.12.2020.
Termenul pentru depunerea la dosarul cauzei a raportului de evaluare a bunurilor debitorului este 18.01.2021.
Termenul pentru publicarea unui anunt cu privire la depunerea raportului de evaluare este 21.01.2021.
Termenul pentru convocarea adunării generale a asociaților debitorului pentru desemnarea administratorului special este 27.11.2020 Ora 13:00.
- Adunarea creditorilor:
Se notifică faptul că prima Adunare a creditorilor va avea loc la sediul ales al administratorului judiciar din str. Nerva Traian nr. 3 etaj 7, biroul nr. 9A, Sector 3
Data 23.12.2020
Ora 14:00
având ca ordine de zi :
- prezentarea situaţiei debitorului;
- desemnarea/confirmarea/ înlocuirea Comitetului creditorilor;
- confirmarea/ înlocuirea administratorului judiciar si stabilirea onorariului- onorariul propus este de 2.500 de lei lunar + 7% din sumele recuperate/incasate inclusiv din vanzarea bunurilor si redistribuite creditorilor
- alte menţiuni.
Creditorii pot fi reprezentaţi în cadrul adunării prin împuterniciţi, cu procură specială ș legalizată sau, în cazul creditorilor bugetari și a celorlalte persoane juridice, cu delegaţie semnată de conducătorul unitătii.
Creditorii pot comunica punctul de vedere administratorului judiciar prin corespondența (poștă, e-mail, fax la datele mai sus menţionate), până la data de 23.12.2020 Ora 14:00. La votul exprimat creditorii vor avea în vedere că nicio categorie de creanţe nu este defavorizată.
- Comitetul creditorilor***):-
- Deschiderea procedurii insolvenţei se notifică Oficiului registrului comerţului de pe lângă Tribunalul Specializat Mureș pentru efectuarea menţiunii.
INFORMAŢII SUPLIMENTARE:
În vederea înscrierii la masa credală este necesar să se completeze şi să se transmită la tribunal „Cererea de înscriere a creanţei în tabelul preliminar” cu respectarea dispoziţiilor art. 104 alin (1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
Cererea de înscrierea creanţei în tabelul preliminar va fi însoţită de documentele justificative ale creanţei şi actele care atestă constituirea de garanţii, în copii certificate.
Cererea de înscriere a creanţei şi documentele care o însoţesc vor fi depuse la dosar sau transmise prin poştă pe adresa instanţei, în dublu exemplar, unul pentru a fi comunicat administratorului judiciar şi unul pentru a rămâne la dosar, cu menţiunea că exemplarul pentru administratorul judiciar poate fi comunicat în mod direct acestuia, prin poştă/curier rapid la sediul din Bucuresti, Str. Nerva Traian nr.3, etaj 7, birou 9A. Cererea poate fi depusa intr-un singur exemplar la Tribunal si un exemplar transmis prin posta/curierat rapid/ mail/fax direct la sediul administratorului judiciar.
Toate înscrisurile depuse la dosar pot fi consultate la arhiva Tribunalului.
Cererea va fi însoţită de dovada plăţii taxei judiciare de timbru în sumă de 200 lei sub sanctiunea anularii.
De la data deschiderii procedurii se suspendă toate acţiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale (art. 75 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă).
- Semnătura:
Cabinet Individual de Insolventa „URSĂRESCU GABRIELA -CRISTINA|”
Prin Ursărescu Gabriela -Cristina- | practician in insolventa
Semnătura (şi ştampila):________________________________________