IMOVIT S.R.L. NOTIFICARE PRIVIND DESCHIDEREA PROCEDURII GENERALE DE INSOLVENŢĂ
NOTIFICARE PRIVIND
DESCHIDEREA PROCEDURII DE INSOLVENŢĂ
Nr.: 1559
Data emiterii : 28.10.2021
Date privind dosarul: Număr dosar 215/1371/2021 Anul 2021_Tribunalul Specializat Mureș – Secţia Falimente, complet C22 sindice .
Arhiva/registratura instanţei:
Adresa Strada Bolyai, nr. 2, Jud. Mureş.
Număr de telefon 0265-262010 programul arhivei/registraturii instanţei Luni-Vineri – orele 08:00 – 12:00
3.1. Debitor: IMOVIT S.R.L.
Cod de identificare fiscală 5122610 Domiciliul/sediul social Jud. Mureş, Vălenii de Mureș nr. 170,
Număr de ordine în registrul comerţului ROONRC. J26 /2052/1993
3.2. Administrator special: –
4. Creditori cunoscuți: DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV – ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MUREŞ
5. Administrator judiciar:Cabinet Individual de Insolvență „URSĂRESCU GABRIELA – CRISTINA ”Cod de identificare fiscală 28531657 Domiciliul/sediul social Str. Câmpia Libertății nr.43 bloc.MC6, sc.A, Etaj 4, ap. 19, Sector 3 București și cu domiciliul ales pentru comunicarea actelor de procedură in București, Sector 1, str. Av. Mr. Stefan Sănătescu nr. 44 etaj 1
Număr de înscriere în tabloul practicienilor în insolvenţă 1B 4836 Tel/Fax 0745295351 / 031.434.09.03
E-mail gabriela@ursarescu.ro ; office@ursarescu.ro
6. Subscrisa/Subsemnatul(a): CII URSĂRESCU GABRIELA CRISTINA, în calitate de administrator judiciar al debitorului IMOVIT S.R.L. conform hotărârii intermediare nr. 396/2021 pronunţată de Tribunalul Specializat Mureș la data de 15.10.2021, în dosarul 215/1371/2021în temeiul art. 99 alin. (1) şi/sau alin. (2) şi art. 100, alin.(1) şi urm. din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, coroborate cu art. 71 alin. (1) şi art. 67, alin. (1) sau, după caz, art. 72 alin. (6), art. 74 şi art. 67, alin.(2) din acelaşi act normativ
NOTIFICĂ
7. Deschiderea procedurii generale de insolvenţă ( la cererea creditorului) împotriva debitorului: IMOVIT S.R.L prin hotărârea intermediară nr. 396/2021pronunţată de Tribunalul Specializat Mureș la data de 15.10.2021, în dosarul 215/1371/2021.
7.1. Debitorul IMOVIT S.R.L. are obligaţia ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să depună la dosarul cauzei și să predea și administratorului judiciar documentele prevăzute la art. 67 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă. În cazul în care debitorul nu va depune actele și informațiile arătate devin aplicabile dispozițiile art. 82 alin 1 si 2 si art. 169 alin 1 lit. d din Legea 85/2014.
În cazul in care debitorul nu depune în termen de 10 zile de la pronunțarea hotărârii de deschidere a procedurii generale de insolvență, la dosar, o declarație prin care să-și manifeste intenția de reorganizare, în temeiul art. 85 alin. 1 raportat la art. 74 si art 67 alin 1 lit. g din Legea 85/2014, urmează a opera ridicarea de drept a dreptului de administrare-constând in dreptul de a-și conduce activitatea, de a-și administra bunurile din avere și de a dispune de acestea, situatie în care conducerea integrală a activității debitorului revine administratorului judiciar.
7.2. Creditorii debitorului trebuie să procedeze la înscrierea la masa credală a acestuia prin depunerea cererii de admitere a creanţei în condiţiile următoare:
7.2.1. Termenul pentru depunerea cererii de admitere a creanţei.
Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului este 02.12.2021
În temeiul art. 114 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, nedepunerea cererii de admitere a creanţei până la termenul menţionat atrage decăderea din drepturi privind creanţa/creanţele pe care le deţineţi împotriva debitorului.
7.2.2. Alte termene stabilite prin hotărârea de deschidere a procedurii :
Termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor este 23.12.2021
Termenul limită pentru introducerea eventualelor contestaţii la tabelul preliminar de la data publicarii in BPI a tabelului preliminar este 31.12.2021
Termenul pentru întocmirea şi afişarea tabelului definitiv al creanţelor este 20.01.2022
Termen administrativ de verificare pentru raportul privind propunerea intrării în procedura simplificată (Art. 92) este 05.11.2021
Termenul administrativ de verificare pentru raportul amănunțit asupra cauzelor și împrejurărilor care au dus la apariția insolvenței debitorului (Art. 97) este 25.11.2021
Termenul pentru inventarierea bunurilor din averea debitorului, pe baza informațiilor primite de la debitor în condițiile art. 74 din lege este 15.12.2021
Termenul pentru publicarea anuntului privind depunerea raportului de evaluare a bunurilor debitorului este 27.01.2021
8. Adunarea creditorilor:
Se notifică faptul că prima Adunare a creditorilor va avea loc la sediul ales al administratorului judiciar din str. Av. Mr. Stefan Sanatescu nr 44 etaj 1 Sector 1 Bucuresti
Data 28.12.2021
Ora 12:00
având ca ordine de zi :
• prezentarea situaţiei debitorului;
• desemnarea/confirmarea/înlocuirea Comitetului creditorilor;
• confirmarea/înlocuirea administratorului judiciar și stabilirea onorariului-onorariul propus este de 2.500 de lei lunar + 7% din sumele recuperate/încasate inclusiv din vânzarea bunurilor și redistribuite creditorilor
• alte menţiuni.
Creditorii pot fi reprezentaţi în cadrul adunării prin împuterniciţi, cu procură specială și legalizată sau, în cazul creditorilor bugetari și a celorlalte persoane juridice, cu delegaţie semnată de conducătorul unității.
Creditorii pot comunica punctul de vedere administratorului judiciar prin corespondență (poștă, e-mail, fax la datele mai sus menţionate), până la data de 28.12.2021 Ora 12:00. La votul exprimat creditorii vor avea în vedere că nicio categorie de creanţe nu este defavorizată.
9. Comitetul creditorilor***):-
10. Deschiderea procedurii insolvenţei se notifică la Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Specializat Mureș pentru efectuarea menţiunii.
INFORMAŢII SUPLIMENTARE:
În vederea înscrierii la masa credală este necesar să se completeze şi să se transmită la tribunal „Cererea de înscriere a creanţei în tabelul preliminar” cu respectarea dispoziţiilor art. 104 alin (1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, respectiv Cererea va cuprinde: numele/denumirea creditorului, domiciliul/sediul, suma datorată, temeiul creanței, precum și mențiuni cu privire la eventualele cauze de preferință.
Cererea de înscriere creanţei în tabelul preliminar va fi însoţită de documentele justificative ale creanţei şi actele care atestă constituirea de garanţii, în copii certificate.
Cererea de înscriere a creanţei şi documentele care o însoţesc vor fi depuse la dosar sau transmise prin poştă pe adresa instanţei, în dublu exemplar, unul pentru a fi comunicat administratorului judiciar şi unul pentru a rămâne la dosar, cu menţiunea că exemplarul pentru administratorul judiciar poate fi comunicat în mod direct acestuia, prin poştă/curier rapid la sediul din Bucuresti, Str. Nerva Traian nr.3, etaj 7, birou 9A. Cererea poate fi depusă într-un singur exemplar la Tribunal si un exemplar transmis prin poștă/curierat rapid/e-mail/fax direct la sediul administratorului judiciar.
Toate înscrisurile depuse la dosar pot fi consultate la arhiva Tribunalului.
Cererea va fi însoţită de dovada plăţii taxei judiciare de timbru în sumă de 200 lei sub sancțiunea anulării.
De la data deschiderii procedurii se suspendă toate acţiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale (art. 75 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă).
11. Semnătura:
Cabinet Individual de Insolventa „URSĂRESCU GABRIELA -CRISTINA|”
Prin Ursărescu Gabriela -Cristina- | practician in insolventa