ONUR BEY IMPEX S.R.L
NOTIFICARE PRIVIND
DESCHIDEREA PROCEDURII DE INSOLVENŢĂ
Nr.: 689
Data emiterii : 14.08.2020
- Date privind dosarul: Număr dosar 715/121/2020 Anul 2020_Tribunalul Galati – Secţia a II-a Civila, complet C5 LJ MA 2. Arhiva/registratura instanţei:
Adresa Municipiul Galați, Str. Brăilei, Nr. 153, Judet Galaţi
Număr de telefon 0236/460333 – int. 261 programul arhivei/registraturii instanţei Luni-Vineri – orele 08:30 – 12:30
3.1. Debitor: ONUR BEY IMPEX S.R.L
Cod de identificare fiscală 35872983 Domiciliul/sediul social Municipiul Galati, Str. CEZAR, Nr. 44, Lot 2, Corp C2, Judet Galati
Număr de ordine în registrul comerţului ROONRC. J17/543/2016
3.2. Administrator special: –
- Creditori cunoscuti: ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE GALATI
- Administrator judiciar:Cabinet Individual de Insolventa „URSĂRESCU GABRIELA -CRISTINA”Cod de identificare fiscală 28531657 Domiciliul/sediul social Str. Câmpia Libertății nr.43 bloc.MC6, sc.A, Etaj 4, ap. 19, Sector 3 București si cu domiciliul ales pentru comunicarea actelor de procedura in Bucuresti, Sector 3, str. Nerva Traian nr. 3, etaj 7, biroul nr. 9A
Număr de înscriere în tabloul practicienilor în insolvenţă 1B 4836 Tel/Fax 0745295351 / 031.434.09.03
E-mail gabriela@ursarescu.ro ; office@ursarescu.ro
- Subscrisa/Subsemnatul(a): CII URSARESCU GABRIELA CRISTINA, în calitate de administrator judiciar al debitorului ONUR BEY IMPEX S.R.L. conform hotărârii intermediare nr. 126/2020 pronunţată de Tribunalul Galati la data de 12.08.2020, în dosarul 715/121/2020 în temeiul art. 99 alin. (1) şi/sau alin. (2) şi art. 100, alin.(1) şi urm. din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, coroborate cu art. 71 alin. (1) şi art. 67, alin. (1) sau, după caz, art. 72 alin. (6), art. 74 şi art. 67, alin.(2) din acelaşi act normativ
NOTIFICĂ
- Deschiderea procedurii insolvenţei ( la cererea creditorului) împotriva debitorului : ONUR BEY IMPEX S.R.L prin hotărârea intermediară nr. 126/2020 pronunţată de Tribunalul Galati la data de 12.08.2020, în dosarul 715/121/2020.
7.1. Debitorul ONUR BEY IMPEX S.R.L are obligaţia ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să depună la dosarul cauzei si sa predea si administratorului judiciar documentele prevăzute la art. 67 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă. In cazul in care debitorul nu va depune actele si informatiile arătate devin aplicabile dispozitiile art. 82 alin 1 si 2 si art. 169 alin 1 lit. d din Legea 85/2014.
În cazul in care debitorul nu depune in termen de 10 zile de la pronuntarea hotararii de deschidere a procedurii generale de insolventa, la dosar, o declaratie prin care sa-si manifeste intentia de reorganizare, in temeiul art. 85 alin 1 raportat la art. 74 si art 67 alin 1 lit. g din Legea 85/2014 , urmează a opera ridicarea de drept a dreptului de administrare -constând in dreptul de a-si conduce activitatea, de a-si administra bunurile din avere si de a dispune de acestea, situatie in care conducerea integrală a activitatii debitorului revine administratorului judiciar.
7.2. Creditorii debitorului trebuie să procedeze la înscrierea la masa credală a acestuia prin depunerea cererii de admitere a creanţei în condiţiile următoare:
7.2.1. Termenul pentru depunerea cererii de admitere a creanţei.
Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului este 28.09.2020
În temeiul art. 114 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, nedepunerea cererii de admitere a creanţei până la termenul menţionat atrage decăderea din drepturi privind creanţa/creanţele pe care le deţineţi împotriva debitorului.
7.2.2. Alte termene stabilite prin hotărârea de deschidere a procedurii :
Termenul limită de depunere de către creditori a opozițiilor la deschiderea procedurii 10 zile de la primirea notificării.
Termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor este 19.10.2020.
Termenul limită pentru introducerea eventualelor contestaţii la tabelul preliminar 7 zile de la data publicarii in BPI a tabelului preliminar.
Termenul pentru întocmirea şi afişarea tabelului definitiv al creanţelor este 16.11.2020
Termenul pentru continuarea procedurii 11.11.2020
- Adunarea creditorilor:
Se notifică faptul că prima Adunare a creditorilor va avea loc la sediul ales al administratorului judiciar din str. Nerva Traian nr. 3 etaj 7, biroul nr. 9A, Sector 3
Data 26.10.2020
Ora 15:00
având ca ordine de zi :
- prezentarea situaţiei debitorului;
- desemnarea/confirmarea/ înlocuirea Comitetului creditorilor;
- confirmarea/ înlocuirea administratorului judiciar si stabilirea onorariului- onorariul propus este de 2.500 de lei lunar + 7% din sumele recuperate/incasate inclusiv din vanzarea bunurilor si redistribuite creditorilor
- alte menţiuni.
Creditorii pot fi reprezentaţi in cadrul adunării prin împuterniciţi, cu procura speciala si legalizata sau, in cazul creditorilor bugetari si a celorlalte persoane juridice, cu delegaţie semnata de conducătorul unitatii.
Creditorii pot comunica punctul de vedere administratorului judiciar prin corespondenta (posta, email, fax la datele mai sus menţionate), pana la data de 26.10.2020 Ora 15:00. La votul exprimat creditorii vor avea in vedere ca nicio categorie de creanţe nu este defavorizata.
- Comitetul creditorilor***):-
- Deschiderea procedurii insolvenţei se notifică Oficiului registrului comerţului de pe lângă Tribunalul Galati pentru efectuarea menţiunii.
INFORMAŢII SUPLIMENTARE:
În vederea înscrierii la masa credală este necesar să se completeze şi să se transmită la tribunal „Cererea de înscriere a creanţei în tabelul preliminar” cu respectarea dispoziţiilor art. 104 alin (1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
Cererea de înscrierea creanţei în tabelul preliminar va fi însoţită de documentele justificative ale creanţei şi actele care atestă constituirea de garanţii, în copii certificate.
Cererea de înscriere a creanţei şi documentele care o însoţesc vor fi depuse la dosar sau transmise prin poştă pe adresa instanţei, în dublu exemplar, unul pentru a fi comunicat administratorului judiciar şi unul pentru a rămâne la dosar, cu menţiunea că exemplarul pentru administratorul judiciar poate fi comunicat în mod direct acestuia, prin poştă/curier rapid la sediul din Bucuresti, Str. Nerva Traian nr.3, etaj 7, birou 9A. Cererea poate fi depusa intr-un singur exemplar la Tribunal si un exemplar transmis prin posta/curierat rapid/ mail/fax direct la sediul administratorului judiciar.
Toate înscrisurile depuse la dosar pot fi consultate la arhiva Tribunalului.
Cererea va fi însoţită de dovada plăţii taxei judiciare de timbru în sumă de 200 lei sub sanctiunea anularii.
De la data deschiderii procedurii se suspendă toate acţiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale (art. 75 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă).
- Semnătura:
Cabinet Individual de Insolventa „URSĂRESCU GABRIELA -CRISTINA|”
Prin Ursărescu Gabriela -Cristina- | practician in insolventa
Semnătura (şi ştampila):________________________________________