TOP OFFICE & PAPER S.R.L
NOTIFICARE PRIVIND
DESCHIDEREA PROCEDURII SIMPLIFICATE DE FALIMENT
Nr.: 1081
Data emiterii : 05.11.2020
- Date privind dosarul: Număr dosar 8950/3/2019 Anul 2019 _Tribunalul Bucuresti- Secţia a VII a Civila, complet C8 insolventa/drept societar
- Arhiva/registratura instanţei:
Adresa Splaiul Independenţei, nr. 319L; cladirea B – Sema Parc, sect 6
Număr de telefon registratura 021.408.36.00; 021.408.37.00, interior – 8629, arhiva 021.408.36.00; 021.408.37.00, interior – 8631 programul arhivei/registraturii instanţei Zilnic – orele 09:30 – 1400
3.1. Debitor: TOP OFFICE & PAPER S.R.L.
Cod de identificare fiscală 14450161 Domiciliul/sediul social Bucuresti, Sectorul 3, Sos. Iancului, nr.12, bloc 115, scara A, Etaj 11, Ap.57 Număr de ordine în registrul comerţului ROONRC.J40/1035/2002
3.2. Administrator special: –
- Creditori cunoscuti: DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE BUCURESTI, IN REPREZENTAREA ADMINISTRATIEI SECTOR 2 A FINANTELOR PUBLICE
- Lichidator judiciar:Cabinet Individual de Insolventa „URSĂRESCU GABRIELA -CRISTINA”Cod de identificare fiscală 28531657 Domiciliul/sediul social Str. Câmpia Libertății nr.43 bloc.MC6, sc.A, Etaj 4, ap. 19, Sector 3 București si cu domiciliul ales pentru comunicarea actelor de procedura in Bucuresti, Sector 3, str. Nerva Traian nr. 3, etaj 7, biroul nr. 9A
Număr de înscriere în tabloul practicienilor în insolvenţă 1B 4836 Tel/Fax 0745295351 / 031.434.09.03
E-mail gabriela@ursarescu.ro
- Subscrisa/Subsemnatul(a): CII URSARESCU GABRIELA CRISTINA, în calitate de lichidator judiciar al debitorului TOP OFFICE & PAPER S.R.L. conform hotărârii intermediare nr. 4353/2020 pronunţată de Tribunalul Bucuresti la data de 22.10.2020, în dosarul 8950/3/2019 în temeiul art. 99 alin. (1) şi/sau alin. (2) şi art. 100, alin.(1) şi urm. din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, coroborate cu art. 71 alin. (1) şi art. 67, alin. (1) sau, după caz, art. 72 alin. (6), art. 74 şi art. 67, alin.(2) din acelaşi act normativ
NOTIFICĂ
Deschiderea procedurii de faliment simplificat împotriva debitorului TOP OFFICE & PAPER S.R.L. prin hotărârea intermediară nr. 4353/2020 din data 22.10.2020, pronunţată de Tribunalul București Sectia a VII a Civilă, în dosarul 8950/3/2019, dizolvarea societății debitoare și ridicarea dreptului de administrare.
7.1. Debitorul TOP OFFICE & PAPER S.R.L. are obligaţia ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să depună la dosarul cauzei si sa predea si lichidatorului judiciar documentele prevăzute la art. 67 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă. In cazul in care debitorul nu va depune actele si informatiile arătate devin aplicabile dispozitiile art. 82 alin 1 si 2 si art. 169 alin 1 lit. d din Legea 85/2014.
7.2. Creditorii debitorului TOP OFFICE & PAPER S.R.L. inclusiv cei care au înregistrat creanţe împotriva debitorului în perioada de observaţie sau ulterior, în perioada de reorganizare şi până la deschiderea procedurii falimentului trebuie să procedeze la înscrierea la masa credală a acestuia prin depunerea cererii de admitere a creanţei insotită de documentele justificative si de dovada platii taxei de timbru în condițiile următoare:Cererea insotită de documentele justificative si de dovada platii taxei de timbru si va fi transmisă in două exemplare, după cum urmeaza: (i) Un exemplar in format scriptic se transmite la grefa Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București si in format electronic PDF de maxim 4MB fiecare, pe adresa e-mail a Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București (trb-insolventa@just.ro) și (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta indicata in notificare
7.2.1. Termenul de predare a gestiunii de către debitoare a averii împreuna cu lista actelor și operațiunilor efectuate până la deschiderea procedurii: 10 zile de la data notificării deschiderii procedurii.
7.2.2 Termenul pentru depunerea cererii de admitere a creanţei
Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor în tabelul suplimentar al creanţelor este 07.12.2020.
În temeiul art. 114 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, nedepunerea cererii de admitere a creanţei până la termenul menţionat atrage decăderea din drepturi privind creanţa/creanţele deţinute împotriva debitorului.
7.2.3. Alte termene stabilite prin sentinţa de intrare in faliment :
Termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al creanţelor este 18.12.2020.
Termenul de depunere la tribunal a constestațiilor 13.01.2021.
Termenul pentru afişarea tabelului definitiv consolidat al creanţelor este 23.12.2020.
Termenul pentru continuarea procedurii 25.02.2021.
- Deschiderea procedurii de faliment se notifică oficiului registrului comerţului de pe lângă tribunalul Bucuresti.
/ registrului societăţilor agricole / registrului asociaţiilor şi fundaţiilor / alte registre pentru efectuarea menţiunii.
INFORMAŢII SUPLIMENTARE:
În vederea înscrierii în tabelul suplimentar este necesar să se completeze şi să se transmită la tribunal, in format scriptic la grefa Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București si in format electronic PDF de maxim 4MB fiecare, pe adresa e-mail a Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București (trb-insolventa@just.ro) „Cererea de înscriere a creanţei în tabelul suplimentar” cu respectarea dispoziţiilor art. 104 alin (1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
Cererea de înscrierea creanţei în tabelul suplimentar va fi însoţită de documentele justificative ale creanţei şi actele care atestă constituirea de garanţii, în copii certificate.
Un exemplar de înscriere a creanţei şi documentele care o însoţesc va fi depus la dosar sau transmise prin poştă pe adresa lichidatorului judiciar, cu menţiunea că poate fi comunicat în mod direct acestuia, prin poştă/curier rapid la sediul din Bucuresti, Str. Nerva Traian nr.3, etaj 7, birou 9A.
Toate înscrisurile depuse la dosar pot fi consultate la arhiva Tribunalului.
Cererea va fi însoţită de dovada plăţii taxei judiciare de timbru în sumă de 200 lei sub sanctiunea anularii.
De la data deschiderii procedurii se suspendă toate acţiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale (art. 75 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă).
- Semnătura:
Cabinet Individual de Insolventa „URSĂRESCU GABRIELA -CRISTINA|”
Prin Ursărescu Gabriela -Cristina- | practician in insolventa
Semnătura (şi ştampila):________________________________________
NOTIFICARE PRIVIND
DESCHIDEREA PROCEDURII DE INSOLVENŢĂ
Nr.: 1157
Data emiterii : 04.10.2019
- Date privind dosarul: Număr dosar 8950/3/2019 Anul 2019 _Tribunalul Bucuresti- Secţia a VII a Civila, complet C8 insolventa/drept societar
- Arhiva/registratura instanţei:
Adresa Splaiul Independenţei, nr. 319L; cladirea B – Sema Parc, sect 6
Număr de telefon registratura (0373) 218858 programul arhivei/registraturii instanţei Luni-Vineri – orele 09:30 – 14:00
3.1. Debitor: TOP OFFICE & PAPER S.R.L.
Cod de identificare fiscală 14450161 Domiciliul/sediul social Bucuresti, Sectorul 3, Sos. Iancului, nr.12, bloc 115, scara A, Etaj 11, Ap.57 Număr de ordine în registrul comerţului ROONRC.J40/1035/2002
3.2. Administrator special: –
- Creditori cunoscuti: DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE BUCURESTI, IN REPREZENTAREA ADMINISTRATIEI SECTOR 2 A FINANTELOR PUBLICE
- Administrator judiciar:Cabinet Individual de Insolventa „URSĂRESCU GABRIELA -CRISTINA”Cod de identificare fiscală 28531657 Domiciliul/sediul social Str. Câmpia Libertății nr.43 bloc.MC6, sc.A, Etaj 4, ap. 19, Sector 3 București si cu domiciliul ales pentru comunicarea actelor de procedura in Bucuresti, Sector 3, str. Nerva Traian nr. 3, etaj 6, biroul nr. 15
Număr de înscriere în tabloul practicienilor în insolvenţă 1B 4836 Tel/Fax 0745295351 / 031.434.09.03
E-mail gabriela@ursarescu.ro ; office@ursarescu.ro
- Subscrisa/Subsemnatul(a): CII URSARESCU GABRIELA CRISTINA, în calitate de administrator judiciar al debitorului TOP OFFICE & PAPER S.R.L. conform hotărârii intermediare nr. 5322/2019 pronunţată de Tribunalul Bucuresti la data de 03.10.2019, în dosarul 8950/3/2019 în temeiul art. 99 alin. (1) şi/sau alin. (2) şi art. 100, alin.(1) şi urm. din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, coroborate cu art. 71 alin. (1) şi art. 67, alin. (1) sau, după caz, art. 72 alin. (6), art. 74 şi art. 67, alin.(2) din acelaşi act normativ
NOTIFICĂ
- Deschiderea procedurii insolvenţei ( la cererea creditorului) împotriva debitorului : TOP OFFICE & PAPER S.R.L. prin hotărârea intermediară pronunţată de Tribunalul Bucuresti la data de 03.10.2019 , în dosarul 8950/3/2019 .
7.1. Debitorul TOP OFFICE & PAPER S.R.L. are obligaţia ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să depună la dosarul cauzei si sa predea si administratorului judiciar documentele prevăzute la art. 67 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă. . In cazul in care debitorul nu va depune actele si informatiile arătate devin aplicabile dispozitiile art. 82 alin 1 si 2 si art. 169 alin 1 lit. d din Legea 85/2014.
În cazul in care debitorul nu depune in termen de 10 zile de la pronuntarea hotararii de deschidere a procedurii generale de insolventa, la dosar, o declaratie prin care sa-si manifeste intentia de reorganizare, in temeiul art. 85 alin 1 raportat la art. 74 si art 67 alin 1 lit. g din Legea 85/2014 , urmează a opera ridicarea de drept a dreptului de administrare -constând in dreptul de a-si conduce activitatea, de a-si administra bunurile din avere si de a dispune de acestea, situatie in care conducerea integrală a activitatii debitorului revine administratorului judiciar.
7.2. Creditorii debitorului trebuie să procedeze la înscrierea la masa credală a acestuia prin depunerea cererii de admitere a creanţei insotită de documentele justificative si de dovada platii taxei de timbru si va fi transmisă in două exemplare, după cum urmeaza: (i) Un exemplar in format scriptic se transmite la grefa Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București si in format electronic PDF de maxim 4MB fiecare, pe adresa e-mail a Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București (trb-insolventa@just.ro) și (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta indicata in notificare.
7.2.1. Termenul pentru depunerea cererii de admitere a creanţei.
Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului este 18.11.2019
În temeiul art. 114 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, nedepunerea cererii de admitere a creanţei până la termenul menţionat atrage decăderea din drepturi privind creanţa/creanţele pe care le deţineţi împotriva debitorului.
7.2.2. Alte termene stabilite prin hotărârea de deschidere a procedurii :
Termenul limită de depunere de către creditori a opozițiilor la deschiderea procedurii- 10 zile de la primirea notificării.
Termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor este 09.12.2019
Termenul limită pentru introducerea eventualelor contestaţii la tabelul preliminar 7 zile de la data publicarii in BPI a tabelului preliminar.
Termenul pentru întocmirea şi afişarea tabelului definitiv al creanţelor este 04.01.2020
Termenul pentru continuarea procedurii 27.02.2020
- Adunarea creditorilor:
Se notifică faptul că prima Adunarea creditorilor va avea loc la sediul ales al administratorului judiciar din str. Nerva Traian nr. 3 etaj 6 biroul nr. 15, Sector 3
Data 15.12.2019
Ora 15:00
având ca ordine de zi :
- prezentarea situaţiei debitorului;
- desemnarea/confirmarea/ înlocuirea Comitetului creditorilor;
- confirmarea/ înlocuirea administratorului judiciar si stabilirea onorariului- onorariul propus este de 2.500 de lei lunar + 7% din sumele recuperate/incasate inclusiv din vanzarea bunurilor si redistribuite creditorilor
- alte menţiuni.
Creditorii pot fi reprezentaţi in cadrul adunării prin împuterniciţi, cu procura speciala si legalizata sau, in cazul creditorilor bugetari si a celorlalte persoane juridice, cu delegaţie semnata de conducătorul unitatii.
Creditorii pot comunica punctul de vedere administratorului judiciar prin corespondenta (posta, email, fax la datele mai sus menţionate), pana la data de 15.12.2019 ora 15:00. La votul exprimat creditorii vor avea in vedere ca nicio categorie de creanţe nu este defavorizata.
- Comitetul creditorilor***):-
- Deschiderea procedurii insolvenţei se notifică Oficiului registrului comerţului de pe lângă Tribunalul Bucuresti pentru efectuarea menţiunii.
INFORMAŢII SUPLIMENTARE:
În vederea înscrierii la masa credală este necesar să se completeze şi să se transmită la tribunal, in format scriptic la grefa Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București si in format electronic PDF de maxim 4MB fiecare, pe adresa e-mail a Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București (trb-insolventa@just.ro) „Cererea de înscriere a creanţei în tabelul preliminar” cu respectarea dispoziţiilor art. 104 alin (1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
Cererea de înscrierea creanţei în tabelul preliminar va fi însoţită de documentele justificative ale creanţei şi actele care atestă constituirea de garanţii, în copii certificate.
Un exemplar de înscriere a creanţei şi documentele care o însoţesc va fi depus la dosar sau transmise prin poştă pe adresa administratorului judiciar, cu menţiunea că poate fi comunicat în mod direct acestuia, prin poştă/curier rapid la sediul din Bucuresti, Str. Nerva Traian nr.3, etaj 6, birou 15.
Toate înscrisurile depuse la dosar pot fi consultate la arhiva Tribunalului.
Cererea va fi însoţită de dovada plăţii taxei judiciare de timbru în sumă de 200 lei sub sanctiunea anularii.
De la data deschiderii procedurii se suspendă toate acţiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale (art. 75 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă).
- Semnătura:
Cabinet Individual de Insolventa „URSĂRESCU GABRIELA -CRISTINA|”
Prin Ursărescu Gabriela -Cristina- | practician in insolventa
Semnătura (şi ştampila):________________________________________